Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.

2016. december 23
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnik.
2016. december 23
„SZÍVBŐL SEGÍTS!”
- Rászoruló családokat támogatott a KEKKH

A KEKKH Karácsony alkalmából jótékonysági akciót szervezett a munkatársak bevonásával. A „SZÍVBŐL SEGÍTS!” felhívás eredményeként a munkatársak megközelítőleg 1000 kg tartós élelmiszert és egyéb adományokat gyűjtöttek össze. Az adományokat a Hivatal a Mikulásgyárnak adta át, így támogatva a rászoruló, nehéz sorsú családokat.
2016. november 30
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálat év végi nyitva tartása az alábbiak szerint alakul
2016. november 22
Már az OkmányApp mobil applikáción keresztül is elérhető a tavaly októberben indított online Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás. A Webes Ügysegéden elérhető szolgáltatás segítségével szerezhetünk információkat a megvásárolni kívánt gépjármű kilométeróra-állásával, eredetiségével, tényleges állapotával kapcsolatban.  A használtautó-vásárlók körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatást idén október végéig az állampolgárok összesen közel 50 000 alkalommal vették igénybe a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalánál (KEKKH).
2016. szeptember 9
Alig kilenc hónappal a bevezetését követően, szeptember 8-án elérte az egymilliót az eSzemélyi igénylések száma. A régi típusú kártyából 2015-ben összesen alig több mint egymillió darabot állítottak ki, így az idén kiadott igazolványok száma már most elérte a tavalyi egész éves igénylésszámot.
2016. szeptember 2
Szinte napra pontosan 10 évvel a biometrikus útlevél magyarországi bevezetését követően teljesen kicserélődtek az útlevelek hazánkban, mára mindenkinek biometrikus útlevele van, aki érvényes útlevéllel rendelkezik. Magyarországon 2006. augusztus 29. óta bocsátanak ki biometrikus útleveleket, azaz olyan útleveleket, amelyekben tároló elem, más néven chip is található az arcképmás mint biometrikus adat és egyéb, az okmány adatoldalán található adatok tárolása céljából.
2016. július 14
Július elejétől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal megyei és fővárosi igazgatóságain is lehet regisztrálni a Rendelkezési Nyilvántartásba, amelynek segítségével jelenleg is több mint 90 közigazgatási ügytípus elintézésére adhatóak elektronikus meghatalmazások, méghozzá tanúk és papírok nélkül.
2016. július 11
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. július 15-től az ügyfelek kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban nyújthatják be a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból történő adatszolgáltatás iránti kérelmüket.
2016. május 05
Rohamos ütemben növekszik az online közigazgatási szolgáltatások népszerűsége: az elmúlt évben több mint 200 ezer okmányirodai ügy – például erkölcsibizonyítvány- vagy útlevéligénylés – indult el elektronikusan, nyolcszor több, mint 2013-ban – mutattak rá az elektronikus közigazgatási fejlesztésekért felelős Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) szakértői. Ezzel párhuzamosan az utóbbi két évben harmadával emelkedett az online ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapuk száma az országban, jelenleg közel minden negyedik magyar állampolgár élhet az internetes okmányügyintézés lehetőségével.
2016. április 20
Töretlen a népszerűsége a Hanna, Anna, Jázmin kislányneveknek. Az elmúlt 6 év adatait tekintve az Anna név az örök második, a Csenge és a Réka lecsengőben, míg a Luca és a Zoé egyre közkedveltebb. A fiú neveknél sincs változás a dobogós nevek listájában: a Bence, Máté és Levente neveket adták leggyakrabban a szülők az újszülötteknek.
2016. április 06
A meghatalmazásokhoz sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. Akár egy egyszerű telefonhívással is készíthetünk meghatalmazásokat az okmányirodai vagy a kormányablakos ügyintézéshez a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) új fejlesztésének köszönhetően. Az úgynevezett részleges kódú telefonos azonosítás bevezetésével több mint 80 ügytípushoz, többek között a gépjárművel, útlevéllel és a személyi igazolvánnyal kapcsolatos ügyekhez kapcsolódóan adhatunk telefonon meghatalmazásokat, amelyekhez immár sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. A telefonos ügyintézés feltétele mindössze annyi, hogy az állampolgárok egy alkalommal egy okmányirodában vagy kormányablakban személyesen igényeljenek egy egyedi azonosító számsort, és hozzájáruljanak, hogy telefonon is intézhessék ügyeiket.
2016. március 21
Új szolgáltatások segítik az e-közigazgatási ügyintézést, annak érdekében, hogy Ön minél kényelmesebben, egyszerűbben, gyorsabban intézhesse hivatali ügyeit. Ilyen többek közt a Rendelkezési Nyilvántartás, amelyben elektronikusan rögzítheti ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezéseit és azokat az arra jogosult hivatalok számára a rendszer megismerhetővé teszi.