Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala


Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ugrás a menüre

Magas szintű szakmai munka a Központi Okmányirodában
2011. július 11.
2011. június 11-29. között albán, macedón és moldovai közigazgatási szakemberekből álló delegációk tettek látogatást a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalában.
 
A látogatások alkalmával szakmai konzultáció keretében kitértek a KEK KH magyar közigazgatásában betöltött szerepére, feladataira, hatáskörére, a nyilvántartások jogi-, igazgatási-, és informatikai megoldásaira.

A delegációk tagjai megismerhették a Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK) koncepcióját. Bepillanthattak a Központi Okmányiroda ügyfélszolgálatának életébe, és részleteiben is tájékozódtak az ügyintézési folyamatokról.

Mindhárom delegáció elismerően nyilatkozott az okmányiroda munkatársainak magas szintű szakmai felkészültségéről és az ügyfélközpontú megoldásokról.

Vissza
Kapcsolat
GYIK
Elérhetőségek
Oldaltérkép
Vissza az oldal tetejére
Vissza a nyitólapra
Vissza a www.kekkh.gov.hu-ra