Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala


Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ugrás a menüre

Költözik a Központi Okmányiroda
2012. szeptember 27.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy átmeneti időre a személyügyi okmányok osztálya átköltözik a Visegrádi utca 112. szám alatti épület földszintjére. Ezen időszak alatt kerül felújításra a Központi Okmányiroda, amelynek során a jelenlegi ügyfélszolgálati helységet egy modern, egylégterű környezet váltja majd fel az ügyfelek jobb és korszerűbb kiszolgálása érdekében.
 

Az átalakítás ideje alatt átmenetileg felmerülő kellemetlenségek miatt Ügyfeleink szíves megértését kérjük.


Vissza
Kapcsolat
GYIK
Elérhetőségek
Oldaltérkép
Vissza az oldal tetejére
Vissza a nyitólapra
Vissza a www.kekkh.gov.hu-ra