Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2014. január 06.
A Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB) alkalmazás fejlesztésével kialakításra került a JÜB2 rendszer.
2013. december 02.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányiroda (1133 Budapest XIII., Visegrádi u. 110) decemberi nyitva tartása az alábbiak szerint alakul.
2013. november 22.
A papír alapú világban megszokott, kézi aláírás most már helyettesíthető olyan digitális kézjeggyel, amely hasonló funkciót tölt be az elektronikus világban. A kormányzati hitelesítés szolgáltatás keretében az elektronikus aláíráshoz szükséges tanúsítványokat, azonosítási és titkosítási célú tanúsítványokat bocsát ki a NISZ Zrt. A minősített időbélyegzés szolgáltatás keretében pedig hiteles időpontot, időbélyeget rendel az elektronikus üzenethez.
2013. november 18.
"A Hivatal életében bekövetkezett szemléletváltás akkor hatásos, ha nem öncélú, hanem a társadalom érdekei felől igény mutatkozik rá." Mondta Vetési Iván a KEKKH elnöke a 3. Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatal Felhasználói Fórumán.
2013. november 08.
Gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést tesz lehetővé az új anyakönyvi rendszer, melyet a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) fejleszt. Utazni sem kell az anyakönyvért 2014. július elsejétől, az országban bármelyik anyakönyvezetőnél egyetlen gombnyomással elérhető lesz-hangzott el az idei Infotér konferencia 0. napján.
2013. október 28.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányiroda nyitvatartási rendje a november 1-jei munkaszüneti naphoz kapcsolódóan módosul.
2013. október 22.
Tájékoztatjuk Tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányiroda (Budapest XIII. kerület, Visegrádi utca 110) október 23-án ZÁRVA tart. A Központi Okmányirodában kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele működik.
2013. október 22.
Személyes megjelenés nélkül, az interneten keresztül is intézhető ügyek köre egyre bővül. A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának (KEKKH) új fejlesztése alapján már elektronikus úton is igényelhető a második magánútlevél kiállítása.
2013. szeptember 26.
A hatósági erkölcsi bizonyítványt október elsejétől új helyszínen, a Központi Okmányirodában lehet személyesen igényelni. A Vaskapu utcai ügyfélszolgálat átköltözik a Visegrádi utca 110. szám alatti épület földszintjén található ügyfélszolgálatra. Így a KEKKH valamennyi személyes ügyfélszolgálata egy helyszínen érhető el a jövőben. Az ügyfelek – a korábbiakhoz képest –jelentősen megnövelt ügyfélszolgálati idő mellett (Hétfőtől - Csütörtökig.: 8.00-16.30, Pénteken.:8.00-14.00.) igényelhetnek majd hatósági erkölcsi bizonyítványt. A bizonyítvány iránti kérelem benyújtható még postai úton és elektronikus úton is a Webes Ügysegéd rendszerén keresztül. A Webes ügysegédet az Ügyfélkapu azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetik igénybe a KEKKH honlapján (www.kekkh.gov.hu) keresztül.
2013. szeptember 05.
A közigazgatás hatékonyságának növelése, az e-közigazgatási szolgáltatások minőségének javítása, az ügyfelek és a tisztviselők munkájának megkönnyítése, hatékonyabbá tétele fontos feladat a megújuló közigazgatásban. Ezen célok megvalósulását „A KEKKH informatikai infrastruktúrájának fejlesztése” elnevezésű projekt támogatja. A fejlesztés keretében a hardver és szoftver beszerzések költséghatékonyan és fenntartható módon növelik a közigazgatási munka hatékonyságát.