Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2016. július 11.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. július 15-től az ügyfelek kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban nyújthatják be a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból történő adatszolgáltatás iránti kérelmüket.
2016. július 08.
A polgári perrendtartásról szóló 1952 évi III. törvény rendelkezései értelmében a 2016. január 1-től fennálló opcionális időszakot követően 2016. július 1-től kötelezővé vált az elektronikus kapcsolattartás a bíróságokkal a közigazgatási perekben, illetve a jegyző birtokvédelmi ügyben hozott határozatának megváltoztatása iránti perekben a jogi képviselővel eljáró fél és a belföldi székhelyű gazdálkodó szervezet számára.
2016. június 20.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. július 1-jén (péntek) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. május 17.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. június 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be a külföldi hatóság által kiállított vezetői engedély honosítása iránti kérelmüket.
2016. május 09.
Hivatalunknál azon dolgozunk, hogy Önnek minél egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb legyen az ügyintézés. Kérjük, támogassa a munkánkat az alábbi kérdőív kérdéseinek megválaszolásával, amelynek kitöltése körülbelül 4-5 percet vesz igénybe.
2016. május 05.
Rohamos ütemben növekszik az online közigazgatási szolgáltatások népszerűsége: az elmúlt évben több mint 200 ezer okmányirodai ügy – például erkölcsibizonyítvány- vagy útlevéligénylés – indult el elektronikusan, nyolcszor több, mint 2013-ban – mutattak rá az elektronikus közigazgatási fejlesztésekért felelős Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) szakértői. Ezzel párhuzamosan az utóbbi két évben harmadával emelkedett az online ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapuk száma az országban, jelenleg közel minden negyedik magyar állampolgár élhet az internetes okmányügyintézés lehetőségével.
2016. május 02.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. május 15-én (vasárnap) és május 16-án (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. április 22.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. május 1-jén (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. április 20.

Töretlen a népszerűsége a Hanna, Anna, Jázmin kislányneveknek. Az elmúlt 6 év adatait tekintve az Anna név az örök második, a Csenge és a Réka lecsengőben, míg a Luca és a Zoé egyre közkedveltebb. A fiú neveknél sincs változás a dobogós nevek listájában: a Bence, Máté és Levente neveket adták leggyakrabban a szülők az újszülötteknek.

2016. április 06.

A meghatalmazásokhoz sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. Akár egy egyszerű telefonhívással is készíthetünk meghatalmazásokat az okmányirodai vagy a kormányablakos ügyintézéshez a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) új fejlesztésének köszönhetően. Az úgynevezett részleges kódú telefonos azonosítás bevezetésével több mint 80 ügytípushoz, többek között a gépjárművel, útlevéllel és a személyi igazolvánnyal kapcsolatos ügyekhez kapcsolódóan adhatunk telefonon meghatalmazásokat, amelyekhez immár sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. A telefonos ügyintézés feltétele mindössze annyi, hogy az állampolgárok egy alkalommal egy okmányirodában vagy kormányablakban személyesen igényeljenek egy egyedi azonosító számsort, és hozzájáruljanak, hogy telefonon is intézhessék ügyeiket.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...