Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2016. március 21.
2016. március 16.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. március 27-én (vasárnap) és március 28-án (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. március 02.
Az ingatlanokkal kapcsolatos visszaélések és cégügyletekkel kapcsolatos jogsértések visszaszorításával foglalkozó Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB2) működését és zavartalan használatát a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az alábbi tanácsokkal segíti.
2016. február 25.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. március 15-i ünnep körüli időszakban a ügyfélfogadás a következők szerint alakul:
2016. február 01.
Hivatalunk a Nemzeti Közszolgálati Egyetem kérésére vett részt a 2016. január 21. és 23. között rendezett Szakkiállításon. A részvétel célja az Ügyfélkapu regisztráció, illetve a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) regisztráció mellett a KEKKH által nyújtott szolgáltatások – többek között OkmányApp, Webes Ügysegéd, Gépjárműadat-lekérdező – népszerűsítése, a Hivatal általános tevékenységének, egyéb szolgáltatásainak bemutatása volt.
2016. január 27.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Autóklubban 2016. február 1-jétől 2016. február 29-ig kizárólag hétfői és keddi napokon van ügyfélfogadás a szokásos rend szerint.
2016. január 14.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. február 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelmüket. Az ügyfelek telefonon keresztül, a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon, illetve személyesen, a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán lévő információs pultnál foglalhatnak időpontot a hatósági erkölcsi bizonyítvány ügyintézéshez. A hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelem benyújtható továbbá postai úton és elektronikus úton is a Webes Ügysegéden keresztül. A Webes Ügysegédet az Ügyfélkapu azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetik igénybe a KEKKH honlapján (www.kekkh.gov.hu) keresztül.
2015. december 29.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar közigazgatás. 2016. január 1-jével megjelenik az első elektronikus, többfunkciós személyazonosító igazolvány, amelyet az elektronikus személyazonosításon túl elektronikus aláírásra is használhatunk, továbbá a TAJ-kártya és adóazonosító igazolvány funkcióit is ellátja majd. Az új személyazonosító igazolványba épített magas biztonságú tároló elemnek (chipnek) köszönhetően 2016-tól egy biztonságosabb és korszerűbb okmánnyal intézhetjük ügyeinket.
2015. december 02.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz igazodva módosul.
2015. október 26.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálaton 2015. november 1-én (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-14.00-ig.Továbbá tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Autóklubban 2015. október 30-án (péntek) az ügyfélfogadás szünetel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...