Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2015. október 12.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2015. október 23-án (péntek) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. szeptember 29.

Lezárult az „Oktatási és kormánytisztviselői funkciókat támogató kártyarendszer kiépítése” elnevezésű kiemelt projekt, amelynek keretein belül megvalósult a Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK). A fejlesztés során kialakított új rendszer egyetlen kártyához több funkció (diákigazolvány, közlekedési kártya, stb.) hozzárendelését teszi lehetővé. „Ez azt jelenti - mondta Nagy Lajos, a KEKKH elnökhelyettese-, hogy az „egy kártya, egy alkalmazást” felváltja egy új, felhasználóbarát kártyarendszer, amelyben az eddigi különböző elektronikus kártyával igénybe vehető alkalmazások egyetlen kártyára integrálhatóak.” A Nemzeti Egységes Kártyarendszer további előnye, hogy az szolgáltatások köre folyamatosan bővíthető anélkül, hogy új kártyát kellene igényelni.

2015. szeptember 22.
Informatikai rendszereink szükségszerű karbantartása miatt, 2015.09.24 0:00 - 0:30 óráig az Ügyfélkapu szolgáltatásait használó oldalak működésében időszakos kiesés várható. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2015. szeptember 17.
Karbantartás miatt 2015.09.17-én 22:00 és 01:00 között a www.kekkh.gov.hu honlap elérésében átmeneti szolgáltatás kiesés várható. Megértésüket köszönjük!
2015. szeptember 11.
Elindult a KEKKH egyik hiánypótló alkalmazása, amely a gépjárművekkel kapcsolatos kulcsadatok azonnali lekérdezését teszi lehetővé. A Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás célja, hogy a használtautó vásárlás során minden olyan, az adott gépjárműre vonatkozó adatot, könnyen és gyorsan megismerhessen a leendő tulajdonos, amely csökkentheti a vásárlás kockázatait. Mindez megoldást kínálhat a visszatekert kilométerórák és a trükkös használtautó nepperek ellen is.
2015. szeptember 04.
Technikai átállás miatt szeptember 5-én este 21:00 – 21:15 között a 1818-as és a 185-ös számon működő ügyfélszolgálatok elérésében rövid fennakadások várhatóak. Megértésüket köszönjük!
2015. augusztus 17.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálaton 2015. augusztus 20-án (csütörtök) és augusztus 21-én (péntek) az ügyfélfogadás szünetel. Ezeken a napokon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. augusztus 14.
Technikai átállás miatt augusztus 15-én este 21:00 óra és augusztus 16-án reggel 06:00 között a 1818-as és a 185-ös számon működő ügyfélszolgálatok elérésében rövid fennakadások várhatóak. Megértésüket köszönjük!
2015. augusztus 06.
Technikai átállás miatt a 1818-as és a 185-ös számon működő ügyfélszolgálatok elérésében rövid fennakadások várhatóak augusztus 8-án este 22:00 óra és augusztus 9-én reggel 05:00 között. Megértésüket köszönjük!
2015. augusztus 03.
A Személyes Ügyfélszolgálaton 2015. augusztus 8-án (szombat) az ügyfélfogadás 08.00-20.00-ig tart. Sorszámosztás, képi adatok felvételezése 8 órától, okmányügyintézés 08.30-tól kezdődik, utolsó sorszámosztás személyi okmány ügyintézés esetén 19.15-kor, gépjármű ügyintézés esetén 19.00-kor történik. Adatszolgáltatás, erkölcsi bizonyítvány ügyintézés: 08.30-tól 13.30-ig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...