Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2015. július 29.
A nyár leginkább várt időszaka a nyaralásé, ekkor tudjuk kipihenni egész éves fáradalmainkat, ezért azt szeretnénk, ha minden a lehető legjobban sikerülne. Az utazás előtti teendők miatt többen akkor érezzük biztonságban magunkat, ha listát készítünk. Feladatlistánkról semmiképp se maradjon le az úti okmányok ellenőrzése! Szerencsére akkor sem kell kétségbe esnünk, ha megfeledkeztünk útlevelünk érvényességének ellenőrzéséről, és csak az utazás előtti napokban derül ki, hogy az lejárt.
2015. július 16.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala idén is részt vesz az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozóján (EFOTT). A fesztivál időtartama alatt teljesen elektronizált, színes és szórakoztató programokkal várják a KEKKH munkatársai az e-közigazgatás iránt érdeklődőket.
2015. június 26.
Technikai átállás miatt június 27-én (szombaton) 22 órától másnap reggel 4 óráig a KEKKH egyes elektronikus szolgáltatásaiban fennakadás várható. Ebben az időszakban a 185-ös számon működő Egyszerűsített foglalkoztatás bejelentő vonalon, és a 1818-as számon működő Kormányzati Ügyfélvonalon nem lesz hangbemondó rendszer. Kollégáink közvetlenül fogadják az Önök hívásait. Megértésüket köszönjük!
2015. június 25.

A Teljes körű ügyfél-azonosítás projekt eredményeként létrejött nyilvántartások és szolgáltatások alapvetően fogják megváltoztatni az elektronikus ügyintézést a közigazgatásban – jelentette be közös sajtótájékoztatóján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH), a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ Zrt.) és az IdomSoft Zrt. alkotta konzorcium. A mintegy 2,1 milliárd forintnyi európai uniós támogatásból megvalósuló fejlesztés lehetővé teszi az elektronikus, távoli ügyintézés kialakítását azokban az esetekben, amelyek nem követelik meg a személyes megjelenést.

2015. június 16.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. június 29-én (hétfő) 14.00-14.30-ig technikai okok miatt az ügyfélfogadás szünetel, valamint 2015. július 1-jén (szerda) zárva tart. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. június 01.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2015. június 1-jétől a gépjármű ügyintézéshez szükséges időpontfoglalás a 06-1-412-6445 telefonszámon megszűnt, a továbbiakban időpontot a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon foglalhatnak.
2015. május 26.
Karbantartás miatt 2015.05.29 - én este 22:00 óra és 05.30-án reggel 04:00 között a 1818-as és a 185-ös számon működő ügyfélszolgálatok elérésében rövid fennakadások várhatóak. Megértésüket és türelmüket ezúton is köszönjük!
2015. május 20.
A KEKKH egyes elektronikus szolgáltatásaiban 2015.05.23-án (szombat) 21:00 óra és 2015.05.24-én (vasárnap) 05:00 között technikai átállás miatt fennakadás várható. Ebben az időszakban a 185-ös telefonszámon működő Egyszerűsített foglalkoztatás bejelentő vonalon dolgozó ügyintézőink kizárólag általános információt, tájékoztatást tudnak adni. Az informatikai karbantartás ideje alatt, munkatársaink nem tudnak bejelentéseket felvenni és módosítani sem.
2015. május 19.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. május 24-én (vasárnap) és május 25-én (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel. Ezeken a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges vasárnap 08.00-14.00-ig, hétfőn 08.00-20.00-ig.
2015. május 08.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) bővült az eljárási díj megfizetésének módja: az eddigi, készpénzátutalási megbízás (csekk) mellett immár lehetőség van bankkártyával is kifizetni a hatósági erkölcsi bizonyítvány eljárási díját - megkönnyítve ezzel az ügyintézést. A POS terminálon keresztül történő fizetéssel megspórolható a postai várakozás ideje és a készpénzfelvétel díja.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...