Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2014. augusztus 15.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálaton (Budapest XIII. Kerület, Visegrádi utca 110) 2014. augusztus 20-án (szerda) az ügyfélfogadás szünetel.
2014. augusztus 13.
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán megvalósult infokommunikációs akadálymentesítésnek köszönhetően az ügyfélszolgálatot felkereső siket, illetve nagyothalló Ügyfelek gördülékenyen tudják okmányirodai ügyeiket intézni.
2014. július 17.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2014. július 16-tól a Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. távhővezeték cseréje miatt burkolatbontási munkákat végez a Budapest XIII. kerület Visegrádi utca KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatának épületét (Visegrádi u. 110.) is érintő szakaszán. Az ügyfélkiszolgálás a felújítási munkák elvégzése alatt is zavartalanul működik.
2014. július 08.
Az okmányirodai ügyintézés országosan 12 óra 40 perctől újra elérhető, a szolgáltatók a technikai hibát elhárították.
2014. június 24.
Az ügyfélfogadási idő a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) az alábbiak szerint módosul:
2014. július 1-én (kedd): ZÁRVA
2014. június 13.
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.
2014. június 05.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun 2014.06.06-án, pénteken 01.-órától - 03.-óráig karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. Szíves megértését és türelmét köszönjük.
2014. június 03.

Az ügyfélfogadási idő a személyes ügyfélszolgálaton (Központi Okmányiroda, 1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) az alábbiak szerint módosul:
2014. június 8-án (vasárnap): ZÁRVA
2014. június 9-én (hétfő): ZÁRVA

2014. május 30.
A Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB) alkalmazás fejlesztésével kialakításra került a JÜB2 rendszer.
2014. május 22.

Az  ügyfélfogadási idő a személyes ügyfélszolgálaton (Központi Okmányiroda, 1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) az alábbiak szerint módosul:
2014. május 24-én (szombat) 08.00-14.00 óráig,
2014. május 25 (vasárnap)  08.00-19.00- óráig

/2014. Május 25-én (vasárnap) 14.00-19.00 óráig kizárólag az elkészült személyi okmányok átvétele valamint a személyazonosító igazolvány,  lakcímigazolvány és a 24 órás útlevél-kérelmek befogadása történik!/