Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Közérdekű adatok igénylése

A KEK KH tevékenységével, működésével kapcsolatos közérdekű adatok igénylésének rendje:

Az adatigénylő benyújtja igényét a KEK KH belső adatvédelmi felelőséhez:

  • szóban
  • írásban vagy
  • elektronikus úton

Nemzetközi és Kommunikációs Főosztály: Szabó Zsolt főosztályvezető

Elérhetőségei:

Cím: 1094 Budapest, Balázs Béla u. 35.
Telefonszám: +36-1-455-6599
Fax: +36-1-456-6527
E-mail: zsolt.szabo2@kekkh.gov.hu

Adatvédelmi felelős: dr. Tóth Zoltán főosztályvezető

Elérhetőségei:

Cím: 1094 Budapest, Balázs Béla u. 35.
Telefonszám: +36-1-455-6803
Fax: +36-1-455-6739
E-mail: zoltan.toth@kekkh.gov.hu

A Nemzetközi és Kommunikációs Főosztály tájékoztatja az adatigénylőt a közérdekű adatok kívánt módon történő átadása kapcsán felmerülő költségekről, majd a felmerült költségek megtérítése után az igénylő által kívánt technikai eszközzel, illetve módon a jogszabályban meghatározott határidőn belül eljuttatja az igényelt közérdekű adatokat az adatigénylőnek.