2016. július 14
Július elejétől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal megyei és fővárosi igazgatóságain is lehet regisztrálni a Rendelkezési Nyilvántartásba, amelynek segítségével jelenleg is több mint 90 közigazgatási ügytípus elintézésére adhatóak elektronikus meghatalmazások, méghozzá tanúk és papírok nélkül.
2016. július 11
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. július 15-től az ügyfelek kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban nyújthatják be a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból történő adatszolgáltatás iránti kérelmüket.
2016. július 08
A polgári perrendtartásról szóló 1952 évi III. törvény rendelkezései értelmében a 2016. január 1-től fennálló opcionális időszakot követően 2016. július 1-től kötelezővé vált az elektronikus kapcsolattartás a bíróságokkal a közigazgatási perekben, illetve a jegyző birtokvédelmi ügyben hozott határozatának megváltoztatása iránti perekben a jogi képviselővel eljáró fél és a belföldi székhelyű gazdálkodó szervezet számára.
2016. május 17
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. június 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be a külföldi hatóság által kiállított vezetői engedély honosítása iránti kérelmüket.
2016. május 09
Hivatalunknál azon dolgozunk, hogy Önnek minél egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb legyen az ügyintézés.
Kérjük, támogassa a munkánkat az alábbi kérdőív kérdéseinek megválaszolásával, amelynek kitöltése körülbelül 4-5 percet vesz igénybe.
2016. május 05
Rohamos ütemben növekszik az online közigazgatási szolgáltatások népszerűsége: az elmúlt évben több mint 200 ezer okmányirodai ügy – például erkölcsibizonyítvány- vagy útlevéligénylés – indult el elektronikusan, nyolcszor több, mint 2013-ban – mutattak rá az elektronikus közigazgatási fejlesztésekért felelős Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) szakértői. Ezzel párhuzamosan az utóbbi két évben harmadával emelkedett az online ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapuk száma az országban, jelenleg közel minden negyedik magyar állampolgár élhet az internetes okmányügyintézés lehetőségével.
2016. április 20
Töretlen a népszerűsége a Hanna, Anna, Jázmin kislányneveknek. Az elmúlt 6 év adatait tekintve az Anna név az örök második, a Csenge és a Réka lecsengőben, míg a Luca és a Zoé egyre közkedveltebb. A fiú neveknél sincs változás a dobogós nevek listájában: a Bence, Máté és Levente neveket adták leggyakrabban a szülők az újszülötteknek.
2016. április 06
A meghatalmazásokhoz sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. Akár egy egyszerű telefonhívással is készíthetünk meghatalmazásokat az okmányirodai vagy a kormányablakos ügyintézéshez a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) új fejlesztésének köszönhetően. Az úgynevezett részleges kódú telefonos azonosítás bevezetésével több mint 80 ügytípushoz, többek között a gépjárművel, útlevéllel és a személyi igazolvánnyal kapcsolatos ügyekhez kapcsolódóan adhatunk telefonon meghatalmazásokat, amelyekhez immár sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. A telefonos ügyintézés feltétele mindössze annyi, hogy az állampolgárok egy alkalommal egy okmányirodában vagy kormányablakban személyesen igényeljenek egy egyedi azonosító számsort, és hozzájáruljanak, hogy telefonon is intézhessék ügyeiket.
2016. március 21
Új szolgáltatások segítik az e-közigazgatási ügyintézést, annak érdekében, hogy Ön minél kényelmesebben, egyszerűbben, gyorsabban intézhesse hivatali ügyeit. Ilyen többek közt a Rendelkezési Nyilvántartás, amelyben elektronikusan rögzítheti ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezéseit és azokat az arra jogosult hivatalok számára a rendszer megismerhetővé teszi.
2016. március 2.
Az ingatlanokkal kapcsolatos visszaélések és cégügyletekkel kapcsolatos jogsértések visszaszorításával foglalkozó Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB2) működését és zavartalan használatát a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az alábbi tanácsokkal segíti.
2016. január 14.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. február 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelmüket. Az ügyfelek telefonon keresztül, a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon, illetve személyesen, a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán lévő információs pultnál foglalhatnak időpontot a hatósági erkölcsi bizonyítvány ügyintézéshez. A hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelem benyújtható továbbá postai úton és elektronikus úton is a Webes Ügysegéden keresztül. A Webes Ügysegédet az Ügyfélkapu azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetik igénybe a KEKKH honlapján (www.kekkh.gov.hu) keresztül.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye