2014. október 1.
Változás történt az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) működtetésében, ugyanis 2014. október 1-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól a rendszer működtetésének feladata a Belügyminisztériumhoz került.
2014. augusztus 27.
Megújulása óta több mint 500 ezer hívást válaszolt meg a Kormányzati Ügyfélvonal. A januártól júniusig terjedő időszakban a legtöbb kérdés az ügyfélkapuval kapcsolatban érkezett, de sokan érdeklődtek többek között vezetői engedéllyel, útlevéllel, felsőoktatási felvételivel, erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatban és további általános közigazgatási kérdésekben is.
2014. augusztus 13.
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán megvalósult infokommunikációs akadálymentesítésnek köszönhetően az ügyfélszolgálatot felkereső siket, illetve nagyothalló Ügyfelek gördülékenyen tudják okmányirodai ügyeiket intézni.
2014. július 17.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2014. július 16-tól a Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. távhővezeték cseréje miatt burkolatbontási munkákat végez a Budapest XIII. kerület Visegrádi utca KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatának épületét (Visegrádi u. 110.) is érintő szakaszán. Az ügyfélkiszolgálás a felújítási munkák elvégzése alatt is zavartalanul működik.
2014. június 13.
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.
2014. május 20.
A normál eljárás keretében benyújtott kérelmek utólagosan akár 3 vagy 7 napos gyorsított eljárásra módosíthatóak az ország valamennyi okmányirodai, illetve kormányablak ügyfélszolgálatán.
2014. március 25.
Sikeresen zárult a Posta Agora projekt
mintegy 40 postán, ahol 2014. április 1-jétől
már ügyfélkaput is regisztrálhatunk.
2014. március 20.
Szakmai napot tartott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az anyakönyvvezetők részére. Az anyakönyvi nyilvántartás 2014. július elsejétől jelentősen megváltozik, hiszen az eddig kézzel írt anyakönyvvezetés helyett modern, elektronikus formában történik majd az anyakönyvezés.
2014. február 06.
A közigazgatás egyik fő feladata az állampolgárok igényeit és érdekeit szem előtt tartó, ügyfélközpontú működés kialakítása, valamint az egységesen magas színvonalú, mindenki által hozzáférhető közigazgatási szolgáltatások létrehozása. Ezzel a célkitűzéssel összhangban a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) újabb közös fejlesztésbe kezdett az „Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása” elnevezésű projekt keretében
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye