2014. december 18.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tevékenysége során nagy tömegű adatszolgáltatást teljesít az elektronikus nyilvántartásokból a közigazgatási szervek, az önkormányzatok, az üzleti szféra és az állampolgárok részére. Korábban a Hivatal célul tűzte ki a számítógépes szolgáltató-, valamint hálózati kapacitásának (számítási kapacitás, tárhely, sávszélesség) fejlesztését, valamint a szükséges szoftver eszközök és kapcsolódó szolgáltatások biztosítását. A korszerű üzemeltetési környezet kialakítását követően, a szervereket és hálózati eszközöket üzemeltető munkatársak munkavégzése hatékonyabbá és gyorsabbá vált, ezzel is biztosítva a magas biztonsági szintű szolgáltatásnyújtást.
2014. december 03.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz igazodva módosul.
2014. november 26.
Már okos telefonon is elérhetőek a KEKKH elektronikus ügyintézési platformján, a Webes ügysegédben működő ügytípusok és az Okmánystátusz-lekérdező szolgáltatás az OkmányApp elnevezésű mobil alkalmazáson keresztül. Segítségével például személyazonosító igazolványunkat, útlevelünket pótolhatjuk változatlan adattartalommal, bejelenthetjük a gépjármű tulajdonosváltását, illetve akár erkölcsi bizonyítványt is igényelhetünk. Az alkalmazás folyamatosan bővíthető újabb, az elektronikus platformon megjelenő ügyintézési lehetőségekkel. Az OkmányApp már elérhető a Google Play és az AppStore áruházakban.
2014. október 21.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy mostantól megváltozott e-mail címen érhetik el Hivatalunkat. Az eddig használt nyilvantarto.hivatal@kekkh.gov.hu e-mail címet a kekkh@kekkh.gov.hu váltja fel, ezzel is elősegítve az egyszerűbb ügyintézést.
2014. október 1.
Változás történt az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) működtetésében, ugyanis 2014. október 1-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól a rendszer működtetésének feladata a Belügyminisztériumhoz került.
2014. augusztus 27.
Megújulása óta több mint 500 ezer hívást válaszolt meg a Kormányzati Ügyfélvonal. A januártól júniusig terjedő időszakban a legtöbb kérdés az ügyfélkapuval kapcsolatban érkezett, de sokan érdeklődtek többek között vezetői engedéllyel, útlevéllel, felsőoktatási felvételivel, erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatban és további általános közigazgatási kérdésekben is.
2014. június 13.
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye