Üdvözlöm a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala honlapján!

Hivatalunk a központi, hiteles nyilvántartások -többek között a személy és lakcímadat-, közúti közlekedési-, bűnügyi nyilvántartások- adatkezelőjeként és adatfeldolgozójaként Magyarország közigazgatási intézményrendszerének meghatározó szervezete. A Magyary Zoltán Közigazgatás-Fejlesztési Programban foglaltaknak megfelelően a Hivatal munkájának fontos része az e-közigazgatási szolgáltatások körének bővítése és minőségének javítása. Hivatalunk kiemelt célja az ügyfélközpontúság erősítése, a gyors és hiteles tájékoztatás, valamint a jogszabályoknak megfelelő, magas színvonalú ügyintézés és az ehhez kapcsolódó biztonságos és pontos adatkezelés.
Az egész országra kiterjedő informatikai hálózatunkon keresztül szolgáltatásokat és támogatást biztosítunk többek között a választások sikeres lebonyolításához, az okmányirodák működéséhez, az anyakönyvvezetők tevékenységéhez, és a Kormányablakok integrált ügyfélszolgálatainak munkájához.

Vetési Iván
elnök

2014. április 17.
A Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB) alkalmazás fejlesztésével kialakításra került a JÜB2 rendszer.
2014. április 16.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2014. április 20-án (vasárnap és 2014. április 21-én (hétfő) a Személyes Ügyfélszolgálat (Központi Okmányiroda, Budapest, Visegrádi utca 110.) zárva tart! (Kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvételére lesz lehetőség.)

Megértésüket köszönjük!
2014. március 25.
Sikeresen zárult a Posta Agora projekt
mintegy 40 postán, ahol 2014. április 1-jétől
már ügyfélkaput is regisztrálhatunk.
2014. március 20.
Szakmai napot tartott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az anyakönyvezetők részére. Az anyakönyvi nyilvántartás 2014. július elsejétől jelentősen megváltozik, hiszen az eddig kézzel írt anyakönyvezetés helyett modern, elektronikus formában történik majd az anyakönyvezés.
2014. február 06.
A közigazgatás egyik fő feladata az állampolgárok igényeit és érdekeit szem előtt tartó, ügyfélközpontú működés kialakítása, valamint az egységesen magas színvonalú, mindenki által hozzáférhető közigazgatási szolgáltatások létrehozása. Ezzel a célkitűzéssel összhangban a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) újabb közös fejlesztésbe kezdett az „Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása” elnevezésű projekt keretében
2014. február 05.
EReg munkacsoport ülést rendezett a KEKKH, melynek témája a nemzetközi adatcsere volt.
2014 január 06.
A Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB) alkalmazás fejlesztésével kialakításra került a JÜB2 rendszer.
2013. november 22.
A papír alapú világban megszokott, kézi aláírás most már helyettesíthető olyan digitális kézjeggyel, amely hasonló funkciót tölt be az elektronikus világban. A kormányzati hitelesítés szolgáltatás keretében az elektronikus aláíráshoz szükséges tanúsítványokat, azonosítási és titkosítási célú tanúsítványokat bocsát ki a NISZ Zrt. A minősített időbélyegzés szolgáltatás keretében pedig hiteles időpontot, időbélyeget rendel az elektronikus üzenethez.
2013. november 18.
"A Hivatal életében bekövetkezett szemléletváltás akkor hatásos, ha nem öncélú, hanem a társadalom érdekei felől igény mutatkozik rá." Mondta Vetési Iván a KEKKH elnöke a 3. Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatal Felhasználói Fórumán.
2013. november 8.
Gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést tesz lehetővé az új anyakönyvi rendszer, melyet a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) fejleszt. Utazni sem kell az anyakönyvért 2014. július elsejétől, az országban bármelyik anyakönyvezetőnél egyetlen gombnyomással elérhető lesz-hangzott el az idei Infotér konferencia 0. napján.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye