2016. február 01.
Hivatalunk a Nemzeti Közszolgálati Egyetem kérésére vett részt a 2016. január 21. és 23. között rendezett Szakkiállításon. A részvétel célja az Ügyfélkapu regisztráció, illetve a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) regisztráció mellett a KEKKH által nyújtott szolgáltatások – többek között OkmányApp, Webes Ügysegéd, Gépjárműadat-lekérdező – népszerűsítése, a Hivatal általános tevékenységének, egyéb szolgáltatásainak bemutatása volt.
2016. január 27.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Autóklubban 2016. február 1-jétől 2016. február 29-ig kizárólag hétfői és keddi napokon van ügyfélfogadás a szokásos rend szerint.
2016. január 14.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. február 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelmüket. Az ügyfelek telefonon keresztül, a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon, illetve személyesen, a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán lévő információs pultnál foglalhatnak időpontot a hatósági erkölcsi bizonyítvány ügyintézéshez. A hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelem benyújtható továbbá postai úton és elektronikus úton is a Webes Ügysegéden keresztül. A Webes Ügysegédet az Ügyfélkapu azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetik igénybe a KEKKH honlapján (www.kekkh.gov.hu) keresztül.
2015. december 29.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar közigazgatás. 2016. január 1-jével megjelenik az első elektronikus, többfunkciós személyazonosító igazolvány, amelyet az elektronikus személyazonosításon túl elektronikus aláírásra is használhatunk, továbbá a TAJ-kártya és adóazonosító igazolvány funkcióit is ellátja majd. Az új személyazonosító igazolványba épített magas biztonságú tároló elemnek (chipnek) köszönhetően 2016-tól egy biztonságosabb és korszerűbb okmánnyal intézhetjük ügyeinket.
2015. szeptember 29.
Lezárult az „Oktatási és kormánytisztviselői funkciókat támogató kártyarendszer kiépítése” elnevezésű kiemelt projekt, amelynek keretein belül megvalósult a Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK). A fejlesztés során kialakított új rendszer egyetlen kártyához több funkció (diákigazolvány, közlekedési kártya, stb.) hozzárendelését teszi lehetővé. „Ez azt jelenti - mondta Nagy Lajos, a KEKKH elnökhelyettese-, hogy az „egy kártya, egy alkalmazást” felváltja egy új, felhasználóbarát kártyarendszer, amelyben az eddigi különböző elektronikus kártyával igénybe vehető alkalmazások egyetlen kártyára integrálhatóak.” A Nemzeti Egységes Kártyarendszer további előnye, hogy az szolgáltatások köre folyamatosan bővíthető anélkül, hogy új kártyát kellene igényelni.
2015. szeptember 11.
Elindult a KEKKH egyik hiánypótló alkalmazása, amely a gépjárművekkel kapcsolatos kulcsadatok azonnali lekérdezését teszi lehetővé. A Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás célja, hogy a használtautó vásárlás során minden olyan, az adott gépjárműre vonatkozó adatot, könnyen és gyorsan megismerhessen a leendő tulajdonos, amely csökkentheti a vásárlás kockázatait. Mindez megoldást kínálhat a visszatekert kilométerórák és a trükkös használtautó nepperek ellen is.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye