2014. december 30.
A hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmekkel kapcsolatos jogszabályváltozásoknak megfelelően 2015. január elsejétől Ügyfélszolgálatunkon (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) a hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmeket kizárólag a kérelmező terjesztheti elő, és a bizonyítvány (vagy hosszabbító végzés) átvételére is csak a kérelmező jogosult. A meghatalmazás lehetősége megszűnik. Kérelmét az ügyfél személyesen, szóban terjeszti elő, a kérelmet ez alapján az ügyfélszolgálat ügyintézője készíti el.
2014. december 18.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tevékenysége során nagy tömegű adatszolgáltatást teljesít az elektronikus nyilvántartásokból a közigazgatási szervek, az önkormányzatok, az üzleti szféra és az állampolgárok részére. Korábban a Hivatal célul tűzte ki a számítógépes szolgáltató-, valamint hálózati kapacitásának (számítási kapacitás, tárhely, sávszélesség) fejlesztését, valamint a szükséges szoftver eszközök és kapcsolódó szolgáltatások biztosítását. A korszerű üzemeltetési környezet kialakítását követően, a szervereket és hálózati eszközöket üzemeltető munkatársak munkavégzése hatékonyabbá és gyorsabbá vált, ezzel is biztosítva a magas biztonsági szintű szolgáltatásnyújtást.
2014. november 26.
Már okos telefonon is elérhetőek a KEKKH elektronikus ügyintézési platformján, a Webes ügysegédben működő ügytípusok és az Okmánystátusz-lekérdező szolgáltatás az OkmányApp elnevezésű mobil alkalmazáson keresztül. Segítségével például személyazonosító igazolványunkat, útlevelünket pótolhatjuk változatlan adattartalommal, bejelenthetjük a gépjármű tulajdonosváltását, illetve akár erkölcsi bizonyítványt is igényelhetünk. Az alkalmazás folyamatosan bővíthető újabb, az elektronikus platformon megjelenő ügyintézési lehetőségekkel. Az OkmányApp már elérhető a Google Play és az AppStore áruházakban.
2014. augusztus 27.
Megújulása óta több mint 500 ezer hívást válaszolt meg a Kormányzati Ügyfélvonal. A januártól júniusig terjedő időszakban a legtöbb kérdés az ügyfélkapuval kapcsolatban érkezett, de sokan érdeklődtek többek között vezetői engedéllyel, útlevéllel, felsőoktatási felvételivel, erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatban és további általános közigazgatási kérdésekben is.
2014. június 13.
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye