Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer

2014. október 1-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) működtetésének feladata a Belügyminisztériumhoz került.

A jogszabályi változásokra való tekintettel a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) helyére, mint az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer új működtetője – a Belügyminiszter kijelölése alapján – a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) lép.

Az EFER használatba vétele által az ügyfelek a közigazgatással szemben fennálló fizetési kötelezettségeiket az eddigi lehetőségek megtartása mellett, elektronikus ügyintézés során - akár otthonról - bankkártya, illetve internetbank, a személyes megjelenéssel járó ügyintézés során pedig bankkártya segítségével is teljesíthetik.

Az EFER központi kapcsolattartási email címe: efer_support@kekkh.gov.hu.

Letölthető dokumentumok: EFER általános tájékoztató