Ügyfélkapu regisztráció
Milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni az Ügyfélkapun keresztül?
Személyesen meg kell-e jelenni az ügyfélkapu nyitásához?
Melyek az ügyfélkapu által elfogadott elektronikus tanúsítványok/ aláírások?
Mi a teendő az e-mailben kapott egyszer használható aktiváló kóddal?
Mennyi ideig érvényes az ügyfélkapu?
Mi a teendő, ha a regisztrációt követően változás következik be a személyazonosító adatokban?
Mi a teendő, ha a regisztrációs eljárást követően az elektronikus levélcímben következik be változás?
Hogyan változtatható meg a jelszó?
Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Hogy ellenőrizhetem, hogy meddig érvényes az ügyfélkapu jelszavam?
Mit csináljak, ha lejárt a jelszavam?
Mikor törlődnek a regisztrációs eljárás során rögzített adataim?
Hogyan szüntethetem meg az ügyfélkapumat?
Lehetőség van-e több személyes ügyfélkapu nyitására?