Budapest Fővárosi Kormányhivatal III. Kerületi Hivatal Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:


Cím:
1033 Budapest,
Harrer Pál u. 9-11.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: Időpontfoglalás: 1818,
Információ: 06 (1) 896-3572
1818
Fax:
e-mail: kormanyablak@03kh.bfkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Ügyfélkapuval kapcsolatos ügyintézés
Elkészült okmányok kiadása
Mozgásában korlátozott személyek parkolási igazolványával kapcsolatos ügyintézés
Egyéni vállalkozói ügyintézés
Egyéb intézhető ügytípusokról a kormányablakokról
szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Ügyfélfogadási idő:Hétfő: 07.00 - 17.00    Sorszámosztás bankkártyával rendelkezők részére: 07:00-16:45
Kedd: 08.00 -17.00    Sorszámosztás bankkártyával rendelkezők részére: 08:00-16:45
Szerda: 08.00 - 20.00    Sorszámosztás bankkártyával rendelkezők részére: 08:00-19:45
Csütörtök: 08.00 - 18.00 Sorszámosztás bankkártyával rendelkezők részére: 08:00-17:45
Péntek: 08.00 - 14.00    Sorszámosztás bankkártyával rendelkezők részére: 08:00-13:45
Információk: Előzetes időpontfoglalásra lehetőség van a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, és a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon.
Az elkészült okmányok a kormányablakban vehetők át.
A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.
Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében előfordulhat a sorszámkiadás átmeneti szüneteltetése.
Kormányablakunkban ügyfélirányító munkatárs áll rendelkezésükre.
Gyermekek részére játszósarkot biztosítunk.
A kormányablak akadálymentesített mozgáskorlátozott / látássérült /siket ügyfeleink számára. (A hivatalban indukciós hurok működik.)
Az előre foglalt időpont előtt és után 15 perccel áll módunkban a sorszám kiadása.
Fontos tudni, hogy egy időpont alapján egy kérelmet áll módunkban rögzíteni.
Aki több okmányt szeretne egyidejűleg intézni, ennek megfelelően szükséges több időpontot foglalni.
Gépjármű ügyintézésnél egy ügyfél maximum két ügyet intézhet naponta, mindkét ügyintézéshez külön sorszám szükséges. Ez a meghatalmazotti ügyintézésre is vonatkozik.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illeték illetve igazgatási szolgáltatási díj megfizetésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:
    - bankkártyás fizetés az ügyintézőnél
    - készpénzes fizetés (csekk) a közelben található postán (Kiscelli u. 7-9., Flórián
     tér 6-9.)
    - készpénzes, illetve bankkártyás fizetés kormányablakon belül, postai szolgáltató
     ponton.
A posta nyitva tartása:
Hétfő: 08.00-12.00, 12. 55 – 17. 00
Kedd: 08.12-18.00, 12. 30 – 14. 00
Szerda: 08.00-12.00, 12. 30 – 14. 00
Csütörtök: 08.00-12.00, 12. 30 – 14. 00
Péntek: 08.00-12.00
FELHÍVJUK KÉSZPÉNZZEL FIZETŐ ÜGYFELEINK FIGYELMÉT, HOGY A KORMÁNYABLAK ZÁRÁSA ELŐTT 2 ÓRÁVAL ÁLL MÓDUNKBAN AZ ÖNÖK SZÁMÁRA SORSZÁMOT ADNI/IDŐPONTOT BIZTOSÍTANI.