Budapest Fővárosi Kormányhivatal XVII. Kerületi Hivatal Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:


Cím:
1173 Budapest XVII.,
Pesti út 163.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 1818
06 (1) 896-3270
06 (1) 896-3269
Fax: 06 (1) 237-4864
e-mail: kormanyablak@17kh.bfkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/jarasok/xvii-keruleti-hivatal-okmanyirodai-osztaly
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek (Kizárólag XVII. kerületben létesítendő lakcím esetén.)
Lakcímváltozási ügyek (Kizárólag XVII. kerületben létesítendő lakcím esetén.)
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
NEK adatlap felvételezése
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu regisztráció
Vezetői engedély ügyek
Egyéb intézhető ügytípusokról a kormányablakokról
szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Ügyfélfogadási idő:Hétfő: 07.00-17.00   Sorszámosztás: 07:00-16:45
Kedd: 08.00-17.00   Sorszámosztás: 08:00-16:45
Szerda: 08.00-20.00   Sorszámosztás: 08:00-19:45
Csütörtök: 08.00-18.00   Sorszámosztás: 08:00-17:45
Péntek: 08.00-14.00    Sorszámosztás: 08.00-13.45
Információk: Előzetes időpontfoglalásra lehetőség van a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, és a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon illetve a 06 (1) 896-3270 és a 06 (1) 896-3269 hivatali nyitvatartási időben hívható telefonszámon.
A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.
Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében előfordulhat a sorszámkiadás átmeneti szüneteltetése.
Kormányablakunkban ügyfélirányító munkatárs áll rendelkezésükre.
A kormányablak akadálymentesített mozgáskorlátozott / látássérült ügyfeleink számára.
Az elkészült okmányok nyitvatartási időben a recepción vehetők át.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illeték illetve igazgatási díj megfizetésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:
  - bankkártyás fizetés az ügyintézőnél
  - készpénzes fizetés (csekk) a közelben található postán (1173 Budapest, ferihegyi út
    93/C.)
  - készpénzes fizetés kormányablakon belül.
A pénztár/postapont nyitva tartása:
Hétfő: 07:00-15:00
Kedd: 08:00-16:00
Szerda: 08:00-17:00
Csütörtök: 08:00-16:00
Péntek: 08:00-12:00
Az ügyintéző a postai befizetést követően soron kívül fogadja az ügyfeleket.