Fejér Megyei Kormányhivatal

Sárbogárdi Járási Hivatal Sárbogárdi Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:
ALAP, ALSÓSZENTIVÁN, CECE, HANTOS, IGAR, MEZŐSZILAS, NAGYLÓK, SÁRBOGÁRD, SÁREGRES, SÁRKERESZTÚR, SÁRSZENTÁGOTA, VAJTA

Cím:
7000 Sárbogárd,
Hősök tere 2.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: Kormányablakos ügyek intézése: 06 (25) 795 249,
Népesség-nyilvántartási ügyintézés,Személyi igazolvány ügyintézés,
Útlevél ügyintézés: 06 (25) 795 229
Közlekedési-igazgatási ügyintézés,
Vezetői engedély ügyintézés: 06 25 795 228
Egyéni vállalkozói ügyintézés: 06 25 795 248
Osztályvezető: 06 25 795 251
Fax: 06 (25) 520-290
e-mail: kormanyablak@sarbogard.fejer.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
NEK adatlap felvételezése
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu regisztráció
Vezetői engedély ügyek
Egyéb intézhető ügytípusokról a kormányablakokról
szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Ügyfélfogadási idő:Hétfő: 07.00-17.00
Kedd: 07.30-12.00
Szerda: 07.30-16.00
Csütörtök: 08.30-18.00
Péntek: 07.30-12.00
Információk: Időpont foglalási lehetőség:
Telefonon,ügyfélszolgálati telefonszám:
06 (25) 520-290
Elkészült okmányok átvételével kapcsolatos információ:
Útlevél: A Kormányablakba érkező okmányok ügyfélfogadási időben sorszámhúzást követően személyesen, vagy törvényes képviselő útján átvehetők. Speciális esetekben az okmányirodai tájékoztatás szerint.
Parkolási igazolvány estében : A kész okmány átvehető a járási hivatalban (okmányiroda) ügyfélfogadási időben.
Személyazonosító igazolvány: A Kormányablakba érkező okmányok ügyfélfogadási időben sorszámhúzást követően személyesen, vagy törvényes képviselő útján átvehetők.Speciális esetekben az okmányirodai tájékoztatás szerint.
Lakcím igazolvány esetében: A elkészült lakcímigazolvány átvehető a kérelmező választása szerint
- a jegyzőnél
- a Kormányablakban ügyfélfogadási időben sorszámhúzást követően
- lakóhelyre vagy tartózkodási helyre postázva
Vezetői engedély: A Kormányablakba érkező okmányok ügyfélfogadási időben sorszámhúzást követően személyesen, vagy törvényes képviselő útján átvehetők.Speciális esetekben az okmányirodai tájékoztatás szerint.
Vállalkozói igazolvány estében: a kiállított igazolvány azonnal átvehető a járási hivatalban Kormányablakban.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy időpontfoglalásra a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, továbbá a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül van lehetőség.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Az illeték és díj megfizetésére lehetőség van a járási hivatalban (okmányirodában) bankkártyával (Mastercard, Maestro, Mastercard Electronic, Visa, Visa electron, V Pay), továbbá készpénzátutalási utalványon az okmányirodától 500 méterre levő (Sárbogárd, Ady E. u. 178. szám) postán. A postán történő befizetést követően, az ügyintéző az ügyfelet soron kívül fogadja.