Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Online checking of the Official Certificate of Good Conduct
Eligibility

The information service is available to everyone. It does not require login, customer gate registration or entry is unnecessary as well.

How to apply

The service is available solely electronically. All data figured in the Official Certificate of Good Conduct should be given on the Web Assistant interface then checking must be started. The result can be viewed on the application interface.

Costs

The information service is free of charge

Detailed information
1818
Procedure time

The certificate checking is an online service. The application immediately (within some seconds) shall communicate the result of the checking

Useful information

A failed checking does not necessarily mean that certificate held by the customer requiring information is invalid. It may be possible that the content of the certificate had been typed incorrectly. Therefore before the checking or after a failed checking it is advisable to check whether the application had been completed properly.

Electronic administration

The checking of Official Certificate of Good Conduct can be arranged electronically via Web Assistant application.