Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Personal Customer Service Centre
Contacts Address: H-1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.
  Phone: 1818
    From abroad: +36-1-550-1858
  Fax: +36-1-550-1819
  E-mail: kozponti.okmanyiroda@kekkh.gov.hu

 

Opening hours Monday: 8:00 - 20:00
  Tuesday: 8:00 - 20:00
  Wednesday: 8:00 - 20:00
  Thursday: 8:00 - 20:00
  Friday: 8:00 - 20:00
  Saturday: 8:00 - 14:00
  Sunday: 8:00 - 14:00

WARNING! Administration of Official Certificate of Good Conduct can be arranged only on weekdays from Monday till Thursday from 8:00 am to 16:00 pm, on Friday from 8:00 am to 14:00 pm.

Appointment By e-mail: Idopontfoglalas@kekkh.gov.hu
  By Client Gate
  By Phone: + 36-1-412-6475

Tasks, types of issues:

With national competence:

  • registration of old-timer vehicles with special license plate of „OT” sign
  • provision of vehicle supporting sheet
  • permission for providing individual, unique license plates
  • Administration of Official Certificate of Good Conduct

With competence to Pest County, as well as to the territory of Budapest:

  • administration of temporary licence plates with letter "P" and "Z"
  • administrative issues concerning vehicles of road transport services, i.e. registration of the special – yellow coloured – licence plates, registration of holder’s and owner’s change

General tasks of Document Service Centres:
Vehicles administration:

  • registration
  • withdrawal of vehicles from traffic
  • registration of holder’s and owner’s change
  • administration of recording changes in the road transport registries data
  • issuance of licence plates with letter “E” and  “M”
  • issuance of special and personalized licence plates
  • replacement of lost, stolen or damaged licence plates, registration certificates and ownership booklets
  • change of damaged licence plates, registration certificates and ownership booklets
  • application for vehicle’s legal status check

Administration of personal documents:

  • ID card administration
  • address card issuance connected with ID card issuance administration
  • passport administration  
  • driving licence administration
  • issuance of international driving licences
  • replacement of lost, stolen or damaged personal documents
  • parking certificate administration
  • registration procedure to Customer Gate

Other duties:

  • data provision from the personal data- and address register
  • receipt of requests for data disables