Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Vice-President for Administrative Affairs
Dr. László Imre Szalay
Vice-President for Administrative Affairs

Personal data:
Békéscsaba, 1 September 1952
Married, two children

Professional experience:
Central Office for Administrative and Electronic Public Services/and its legal predecessors:

2007 – Vice-President for Administrative Affairs
2002 – 2007 Deputy Head of the Office
2000 – 2002 Head of Department (Administrative and Controlling Department)
1999 – 2000 Deputy Head of Department (Administrative and Controlling Department)
1993 – 1999 Head of Unit (Personal Data and Address Registration Unit)
1990 – 1993 Head of Section (Data Processing Section)
1987 – 1990 Officer (Data Management Unit)

Qualification:

College of Public Administration/Faculty of Administration Organisation (1991)
József Attila University/ Faculty of Law/ Lawyer (1999)

Contacts:

Address: 1094 Budapest, Balázs Béla str. 35.
Postal address: 1450 Budapest, Pf.: 81.
Phone: +36-1-455-6804
Fax: +36-1-455-6819
E-mail: hatosagi.eh@kekkh.gov.hu