Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Vice-President for Finances
Orsolya Hrubi
Vice-President for Finances
Personal data:
Budapest, 26 August, 1975
Married, two children
Professional experience:
2015 |
Vice-President for Finances of the Central Office for Administrative and Electronic Public Services |
2010 - 2015 |
Administrator of Economic Affairs, Head of Financial Unit, Head of Economics Department - Central Office for Administrative and Electronic Public Services |
2009 - 2010 |
Internal Auditor, Health Insurance Supervisory Authority |
1999 - 2009 |
Staff member of Treasury back office - Erste Bank Hungary Nyrt./Postabank és Takarékpénztár Rt. |
1995 - 1999 |
Staff member of Treasury control - ABN Amro Bank Rt./MHB Bank Rt. |
Qualification:
Economist - Zrínyi Miklós National Defence University
Contacts:
Address: |
1094 Budapest, Balázs Béla utca 35. |
Mail address: |
1450 Budapest, Pf.: 81. |
Phone: |
+36-1- 455-6890 |
Fax: |
+36-1- 455-6889 |
E-mail: |
gazdasagi.eh@kekkh.gov.hu |