Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten  a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos  általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal  áll a rendelkezésükre.
	
 
The Government has designated the Central  Office for Administrative and Electronic Public Services to the social consultation  tasks
	16 May 2011
	
	  Pursuant to the Government Resolution No 1137/2011. (V. 6) the  Government has designated the Central Office for Administrative and Public  Services to fulfil tasks related to social consultation. In this context, our Office  ensures compilation of distribution list and personalization of mails, delivery  of questionnaires to the citizens, processing of responses and summary of the  results as well.