Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
The customer gate passwords expiring on 1 January 2012 must be extended
26 Octtober 2011
We call our customers’ attention that on 1 January 2012 nearly half a million users’ customer gate login passwords expire. Please check the customer gate password expiration date and, if due, extend it in order to use the customer gate as usual.
Regarding customer gate and expiration date of passwords additional information can be obtained by the following contacts:
Phone: 1818 (the 24-hour phone number at local rates) through the Government Hotline, or
E-mail:1818@ugyfelvonal.hu