Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Payment by credit card is possible in all Document Offices
08 December 2011
It is possible to pay the administration service fee by credit card if the client goes in person to any Document Offices. Administration is much faster and comfortable compared to the payment by “yellow” postal order. As further advantage payment by credit card in a Document Office is not considered as cash drawing, no transaction costs will be charged.
 

In the Customer Service Centre of COAEPS the payment by credit card has been possible since 2 July 2009.

Statistics based on the period between 1 June and 30 November 2011 show that the number of payment transactions was on average 16,100 per month and 17, 8 % of these transactions were performed by clients by credit card.

In most Document Offices payment by credit card has been possible since the end of May 2011.

Considering the data of all Document Offices, the Customer Service Centre included, the number of credit card payments by clients in the last 6 months has been on average 37,236 per month, which corresponds to10, 4 % of all transactions.