Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
We can ask for information by phone, fax, e-mail, and sms – customer-friendly solutions in the public administration
16 October 2012
The role of call center administration will be expanded so the Central Office for Administrative and Electronic Public Services is going to carry out significant developments. The goal is to create a Contact Center based Phone Customer Service System that is available in 24 hours every day of the year.
 

The project creating basis for phone service (primarily getting information, submitting applications) will be carried out in 2013 from EU funds. The new system can be available uniformly from the whole territory of Hungary by calling a blue phone number at local rates and will be available from abroad as well. Customers can obtain information on public services, among others on necessary documents for applying for personal documents and they can request also appointment in advance even by fax, sms and e-mail. In addition the customers can obtain technical assistance for administering their public affairs in 24 hours a day. The customer-friendly solutions realized by the above development will result more convenient and faster procedures (such as passport, ID card, driving licence replacement) and it will provide an opportunity for customers to administer their affairs more flexible accordingly to their working hours and to their daily routine.