Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Significant IT development in the KEKKH
05 September 2013
Major task of the renewing public administration is to increase its efficiency, to improve the quality of e-government services, to facilitate and make the officials’ activity more effective. Implementation of these goals is supported by the project titled \"Development of KEKKH IT infrastructure\". In the framework of this development the hardware and software procurements increase the efficiency of administrative work by a cost-effective and sustainable way.
 

KEKKH supplies large amount of data from its electronic registers for public administration organs, for local authorities, for entitled business participants and for citizens as well. The present development is designed to develop computer service and network capacity of KEKKH (computing capacity, hosting and bandwidth), to provide the necessary software tools and related services. The development supports our office in the more efficient and reliable operation and partially provides the resources for its additional tasks. So KEKKH can provide standardized, advanced and high security level IT services to implement its functional and professional tasks. Administrators’ work becomes also more effective by the KEKKH infrastructure development as it results faster work. The new development contributes to the increasing of the number of bodies providing on-line official administration and of the on-line manageable affairs as well.

In addition to the higher service level our office will fulfill its tasks more professionally and at a higher operational reliability; demands arising in the future will be met faster and more efficiently.