Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
All KEKKH personal customer service centres are available at one place – from now Official Certificate of Good Conduct can be claimed in person solely in the Central Document Office
26 September 2013
From 1st October Official Certificate of Good Conduct can be claimed in person in a new site - in the Central Document Office. The customer service centre from Vaskapu utca is relocated to the customer service centre situated on the ground floor of the Central Document Office (Visegrádi utca 110.). Thus all customer service centres of KEKKH can be reached in person at a single point in the future. Compared to the previous opening hours from now customers can apply for Official Certificate of Good Conduct in significantly extended opening hours (from Monday – till Thursday: 8:00-16:30h, on Friday: 8:00-14:00h). Applications for certificates may be submitted by mail and electronically via the Web Assistant Application system as well. The Web Assistant application system is available for customers having Customer Gate login via the KEKKH website (www.kekkh.gov.hu).