Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
16 May 2011
Pursuant to the Government Resolution No 1137/2011. (V. 6) the Government has designated the Central Office for Administrative and Public Services to fulfil tasks related to social consultation. In this context, our Office ensures compilation of distribution list and personalization of mails, delivery of questionnaires to the citizens, processing of responses and summary of the results as well.
11 May 2011
As a result of extensive consultation with Government, the National Integrated Card System Committee has adopted the concept of NICS, announced in the press conference held on May 10 Iván Vetési, the Ministerial Commissioner of the National Integrated Card System project and the President of the Central Office for Administrative and Electronic Public Services.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6