Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Vetési Iván miniszteri biztosként felügyeli a nemzeti egységes kártyarendszer koncepciójának kidolgozását
2011. február 10.
Vetési Ivánt miniszteri biztossá nevezte ki a közigazgatási és igazságügyi miniszter 2011. február elsejétől július 31-ig. Miniszteri biztosként feladata a nemzeti egységes kártyarendszer koncepciójának kidolgozása, és a megvalósítás koordinálása.
 

A 1309/2010. (XII. 27.) Korm. határozat rendelkezett a nemzeti egységes kártyarendszer megvalósításával kapcsolatos feladatokról, és a feladatokat összefogó bizottság létrehozásáról, amelynek elnöki feladatait Vetési Iván miniszteri biztosként látja el.

A miniszteri biztos feladata, hogy irányításával megvalósuljon az igazoló és szolgáltatások igénybevételére jogosító különféle kártyák előállításának, kibocsátásának, felhasználásának, elfogadásának és nyilvántartásának egységes szabályozása függetlenül attól, hogy a kártya mely államigazgatási és egyéb közfeladatot ellátó szerv, gazdálkodó és társadalmi szervezet vagy egyéb személy által kerül kibocsátásra. A miniszteri biztos felelőssége a csatlakozási, a műszaki és a biztonsági feltételrendszer kidolgozása is.

A nemzeti egységes kártyarendszer létrehozása nem jelenti azt, hogy máról holnapra egyetlen kártya kiváltja az állampolgárok által használt valamennyi kártyát, de lehetőséget teremt arra, hogy a különböző kártyák azonosításra való alkalmassága és szolgáltatás igénybevételére feljogosító igazolása egyetlen egységes kártya által valósuljon meg. Ez hosszú távon csökkenti az igénybe vett kártyák számát, és jelentős költségmegtakarítást eredményez nemcsak az állami, de a privát szektorban is.

Az egységes kártyarendszer működése kidolgozásának és a bevezetéséhez szükséges intézkedések meghozatalának határideje 2012. december 31.