A tanulmányi látogatás fő célja, hogy a delegáció tagjai megismerkedhessenek az állami/ közigazgatási információk/adatok előállításával, cseréjével, tárolásával kapcsolatos európai megoldásokkal, valamint az Információs és Kommunikációs Technológia felhasználásával.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium E-közigazgatásért Felelős Helyettes Államtitkárság felkérésére március 23-án a KEK KH Központi Okmányirodájában fogadtuk a delegáció tagjait.
A megbeszélés folyamán a delegáció tagjai tájékoztatást kaptak a KEK KH magyar közigazgatásban betöltött szerepéről, feladatairól, hatásköréről, valamint a Hivatalunk által vezetett és kezelt nyilvántartások jogi-igazgatási és informatikai megoldásairól.
A megbeszélés végén a küldöttség megtekintette az ügyfélszolgálatot is, ahol részleteiben ismerkedhetett meg az ügyintézési folyamatokkal.
A delegáció tagjai:
Irakli Gvenetandze, elnök (Igazságügyi Minisztérium, Data Exchange Agency)
Natalia Goderdzishvili, osztályvezető (Igazságügyi Minisztérium, Data Exchange Agency, Jogi Osztály)
George Jokhadze, tanácsadó (Igazságügyi Minisztérium, Data Exchange Agency, Jogi Osztály)
A delegációt Vetési Iván elnök, Dr.Szalay László hatósági elnökhelyettes, Klézliné Imre Borbála elektronikus közszolgáltatási elnökhelyettes, Dr. Csányi Balázs a Központi Okmányiroda megbízott vezetője, valamint Kovács Edit nemzetközi referens fogadták.