Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Szeptember 3-ától megszűnt az Andrássy úti Ügyfélközpont
2011. augusztus 26.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunk 1062 Budapest, Andrássy út 55. szám alatti Ügyfélközpontja 2011. szeptember 3-ától megszűnt.
 

Adatszolgáltatási és adatletiltási kérelmek személyes ügyintézésre szeptember 5-étől a Központi Okmányiroda ügyfélszolgálatán van lehetőség hétfőtől péntekig 8-tól 20 óráig.

Központi Okmányiroda elérhetőségei:

Cím:           1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112
Telefon:      1818
E-mail:        kozponti.okmanyiroda@mail.ahiv.hu

 

Központi Okmányiroda ügyfélfogadási ideje:
Adatszolgáltatási, adatletiltási és okmányirodai ügyek:

Hétfő:         8:00 - 20:00
Kedd:         8:00 - 20:00
Szerda:       8:00 - 20:00
Csütörtök:  8:00 - 20:00
Péntek:       8:00 - 20:00

 

Kizárólag okmányirodai ügyek:

Szombat:    8:00 - 14:00
Vasárnap:   8:00 - 14:00