Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Bankkártyával is fizethet minden okmányirodában
2011. december 8.
Az okmányirodai ügyek személyes intézésekor lehetőség van bankkártyával befizetni az eljárási költséget. Az ügyintézés így sokkal gyorsabb és kényelmesebb, mint a „sárga csekkes” készpénz-átutalási megbízással teljesített fizetés esetén. További előny, hogy az okmányirodai bankkártyás fizetés nem számít készpénzfelvételnek, a tranzakció költsége nem az ügyfelet terheli.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által működtetett Központi Okmányirodában 2009. július 2-ától van lehetőség bankkártyával fizetni.
2011. június 1-je és november 30-a közötti időszak statisztikai adatai alapján a Központi Okmányirodában a fizetési tranzakciók száma havi átlagban 16100 volt, aminek 17,8%-át bankkártyás fizetéssel teljesítették az ügyfelek.
Minden okmányirodában élni lehet a bankkártyás fizetéssel 2011. május végétől.
Valamennyi okmányiroda - beleértve a Központi Okmányirodát is - adatait figyelembe véve, az elmúlt hat hónapban a tranzakciók 10,4%-ában, havonta átlagosan 37236 alkalommal fizettek az ügyfelek bankkártyával.