Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ünnepélyes keretek között zajlott a KEK KH Felhasználói Fórumának évzáró rendezvénye
2011. december 19.
2011. december 14-én tartotta a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala a Felhasználói Fórum évzáró rendezvényét kiemelt partnerei, a társintézmények valamint a felügyeletet ellátó szervek vezetőinek részvételével.
 

Az eseményen Vetési Iván a KEK KH elnöke, miniszteri biztos összefoglalta a 2011. év legjelentősebb eredményeit. Ismertette a hivatal megváltozott feladatrendszerét, az új feladatokhoz illeszkedő szervezeti működés kialakításának folyamatát, és a hivatal sikeres pénzügyi konszolidációját. Külön kiemelte a hivatal kimagasló teljesítményét a nemzeti konzultációk lebonyolításában, valamint az egyszerűsített honosításhoz kapcsolódó feladatok folyamatos ellátásában.

2012. évre kiemelt feladatként említette az azonnali okmánykiadás lehetőségének megteremtését, Magyarország nevének megjelenítését az kiadott okmányokon, a Nemzeti Egységes Kártyarendszer megvalósításának további lépéséit – az oktatási és a kormánytisztviselői kártyák bevezetését – valamint a számos Uniós támogatással megvalósuló projekt közül az elektronikus anyakönyv bevezetését.