Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Megváltozott az egyéni vállalkozói tevékenység szabályozása
2012. január 30.
Megváltoztak az egyéni vállalkozással kapcsolatos szabályok 2012. január 1-jétől. Az egyéni vállalkozó csak azokat a tevékenységi köröket veheti fel, amelyeket ténylegesen gyakorol, és szigorodik az egyéni vállalkozói tevékenység hatósági ellenőrzése is.
 
A jogszabály módosítása lehetővé teszi, hogy az egyéni vállalkozói tevékenység megszüntetésére személyesen is sor kerülhessen. Gyakorlati tapasztalatok tették szükségessé, hogy a tevékenység megkezdésének bejelentése mellett a megszüntetésre is lehetőség legyen az okmányirodában történő személyes megjelenéssel.
Bővült az egyéni vállalkozói nyilvántartásból történő adatigénylésre jogosultak köre számos közfeladatot ellátó szervvel. Az egyéni vállalkozóról már nemcsak a bíróság, az ügyészség, a rendőrség kaphat információt, hanem közjegyző, bírósági végrehajtó, gazdasági vagy szakmai kamara és a közigazgatási szervek is jogosultak a nyilvános nyilvántartásban szereplő információn túli adatokat igényelni.
Az egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyintézéshez szükséges elektronikus nyomtatványok is megváltoztak. Az új űrlapok elérhetők hivatalunk honlapján.