Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Információs társadalom parlamentje
2012. június 18.
Az egyes kormányzati szektorok informatikai fejlesztéseiről, valamint az informatikában rejlő lehetőségeiről számoltak be az Információs társadalom parlamentje című konferencia résztvevői 2012. június 14-én Budapesten, az Országgyűlés épületében.
 

Vetési Iván, a Nemzeti Egységes Kártyarendszer koncepciójának kidolgozásáért és megvalósításának összefogásáért felelős miniszteri biztos, a KEK KH elnöke a Kártyarendszer megvalósításának eddigi eredményeiről, és a még előttünk álló feladatokról tartott előadást.


A Nemzeti Egységes Kártyarendszer kidolgozásának kormányzati célja, hogy a jövőben egységesítsék az állam által kibocsátott okmányokat és belépőket, így a polgárok a jelenleginél kevesebb igazolvánnyal, kártyával rendelkezzenek, valamint egy-egy kártyával több helyen is azonosíthassák magukat. Fontos cél továbbá, hogy az okmányok igénylési folyamata leegyszerűsödjön, és költségkímélőbbé váljon.

MTI - KEK KH