Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Az Országos Polgárőr Szövetség csatlakozott a Nemzeti Egységes Kártyarendszerhez
2012. június 22.
A polgárőr igazolványok a diákigazolványokhoz hasonlóan a Nemzeti Egységes Kártyarendszer keretében kerülnek kibocsátásra. Az erről szóló megállapodást 2012. június 20-án írta alá ünnepélyes keretek között dr. Túrós András az Országos Polgárőr Szövetség elnöke és dr. Ignácz István a KEK KH általános elnökhelyettese.
A megállapodás értelmében a KEK KH gondoskodik a "B" okmányvédelemi kategóriájú polgárőr igazolványok előállításáról és megszemélyesítéséről.
Ahogy a Kártyarendszer többi tagja, a polgárőr igazolvány is modern RFID chipet tartalmaz, ami kontaktusmentes használatot biztosít, és a polgárőr közhiteles azonosításán túl lehetőséget nyújt különféle elektronikus szolgáltatások igénybevételére.