Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Portugáliai tapasztalatcsere a közigazgatás modernizálása területén
2012. október 08.
A közigazgatás modernizálása tárgyában aláírt szándéknyilatkozat keretén belül, és a portugál delegáció látogatásával megkezdett tapasztalatcsere folytatásaként a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) és a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) közös delegációja utazott Portugáliába.
 

A dr. Fekete Gábor helyettes államtitkár vezette, a KEK KH képviseletében Vetési Iván elnök részvételével utazó küldöttséget dr. Feliciano Barreiras Duarte miniszter mellé rendelt államtitkár és a szándéknyilatkozatban a feladatra kijelölt portugál partner szerv, a Közigazgatás Modernizációját Felügyelő Hivatal (AMA) vezetője, Paolo Neves fogadta Lisszabonban. A találkozó során bemutatásra került a portugál e-közigazgatási stratégia, különös tekintettel a közigazgatás egyszerűsítési-, és költségcsökkentési irányvonalaira és a végrehajtott fejlesztésekre, az állampolgári kártya létrehozásának informatikai és technikai hátterére. A magyar delegáció látogatást tett úgynevezett 1. és 2. generációs állampolgári boltokban, ahol a konkrét gyakorlati alkalmazásokat is megismerhette. A portugál állampolgári boltok fő jellegzetessége, hogy egy ügyfélfogadó téren belül a kormányablakon kívül több egyéb szolgáltatóval megállapodva az állampolgári ügyintézés széles skáláját teszik lehetővé, ezzel egy igen korszerű megoldást kínálva az állampolgárok kényelmes kiszolgálására.

A két fél megállapodott a további szoros együttműködésben és abban, hogy konkrét megoldások szintjén folytatják a tapasztalatcserét a feladatra kijelölt két szervezet (AMA és KEK KH) között.