Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Telefonon, faxon, e-mailben és sms-ben kérhetünk segítséget – ügyfélbarát megoldások a közigazgatásban
2012. október 16.
Bővítik a telefonos ügyfélszolgálat szerepét a közigazgatásban, ezért jelentős fejlesztésekbe kezd a KEK KH. Cél, egy olyan Contact Center alapú Telefonos Ügyfélkiszolgálási Rendszer létrehozása, amely az év minden napján 0-24 órában rendelkezésre áll.
 
A telefonos ügyintézés (elsősorban tájékoztatás, igénylések elindítása) alapjait megteremtő projekt 2013-ban valósul meg uniós forrásokból. Az új rendszer Magyarország egész területéről egységesen kék hívószámon helyi tarifával hívható, valamint külföldről is elérhető lesz. Az ügyfelek nemcsak telefonon, hanem faxon, sms-ben illetve e-mailen keresztül is tájékozódhatnak a közszolgáltatásokról, többek között a személyi okmányok igényléséhez szükséges iratokról, illetve előzetesen időpontot is foglalhatnak. Továbbá technikai jellegű segítséget is kaphatnak az elektronikus közigazgatási ügyeik intézéséhez a nap 24 órájában. A fejlesztéssel megvalósuló ügyfélbarát megoldások kényelmesebbé és gyorsabbá teszik a folyamatokat (például az útlevél, személyigazolvány, jogosítvány pótlását), és az ügyfelek számára lehetőséget teremtenek arra, hogy ügyeik intézését rugalmasabban illeszthessék munkaidejükhöz, napi életritmusukhoz.