Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Folytatódott a portugál – magyar tapasztalatcsere. – A közigazgatás modernizálása az Infotér Konferencián
2012. november 13.
Uniós forrásokból információs társadalom - ezt az alcímet kapta az Infotér konferencia, amit már 3. alkalommal rendezték meg kormányzati döntéshozók, az iparág, valamint civilek részvételével Balatonfüreden.
 

A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium és a KEKKH meghívására érkezett Feliciano Barreiras Duarte, a portugál parlamenti ügyekért felelős államtitkárt helyettesítve Nuno Correia kabinetfőnök és Joao Martins társadalmi kommunikációért felelős tanácsadó az Infotér Konferenciára. Nuno Correia előadásában ismertette a portugál közigazgatási egyszerűsítési programot (Simplex), valamint az állampolgári boltok működését. Kiemelte, hogy nem szabad figyelmen kívül hagyni a fokozatosság elvének fontosságát a közigazgatás fejlesztése, átalakítása során. A konferencián előadást tartó Vetési Iván miniszteri biztos, a KEKKH elnöke az Elektronikus Közigazgatási Operatív Program projektjeiről beszélt. Elmondta: még az idén egységes lesz a minisztériumok iratkezelési rendszere, ugyanakkor a kiemelt közszolgáltatások is egységes ügyintézéssel zajlanak majd. Hozzátette: jövőre az ügyfél-azonosítás, valamint a telefonos ügyfélszolgálati rendszerek újulnak meg és a kormányablakok informatikai hátterét is egységes rendszerbe integrálja az állam.

Nemcsak előadások, hanem kerekasztal - beszélgetések is színesítették a programot az Infotéren. Új időszámítás kezdődött az elektronikus közigazgatási szolgáltatások történetében - hangzott el az egyik kerekasztal - beszélgetés során, ahol Arató Dávid KEKKH informatikai elnökhelyettes részvételével kitértek az elektronikus ügyintézés elterjesztésének fontosságára is, ugyanakkor Klézliné Imre Borbála közszolgáltatási elnökhelyettes az újraszabott közigazgatás szervezési valamint az informatikai feladatairól tájékoztatott.

A portugál delegáció ellátogatott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalába is, ami egy újabb tapasztalatcserére adott lehetőséget. Vetési Iván a Hivatal elnöke bemutatta a KEKKH tevékenységeit, szakmai munkáját valamint a Schengeni Információs Rendszert. Nuno Correia kiemelkedő sikerként értékelte az új típusú diákigazolvány bevezetését és a KEKKH-nál vezetett nyilvántartások jó strukturáltságát és központiságának előnyeit.

A felek megállapodtak abban, hogy miután mindkét ország közigazgatási modernizációs folyamatát megismerték, további szoros együttműködésben folytatják a tapasztalatcserét.