Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ügyfélfogadás változása az augusztus 20-i ünnep körül
2013. augusztus 16.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányirodában (Budapest XIII. Kerület, Visegrádi utca 110) 2013. augusztus 19-én (hétfőn) és augusztus 20-án (kedden) az ügyfélfogadás szünetel. (Kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvételére van lehetőség)
 

Az ügyfélfogadási idő a Központi Okmányirodában az alábbiak szerint alakul:

2013. augusztus 17-én (szombaton): 8.00-14.00 óráig
2013. augusztus 18-án (vasárnap): 8.00-14.00 óráig
2013. augusztus 19-én (hétfőn): ZÁRVA
2013. augusztus 20-án (kedden): ZÁRVA
2013. augusztus 23-án (pénteken): 8.00-20.00 óráig
2013. augusztus 24-én (szombaton): 8.00-20.00 óráig

Megértésüket köszönjük!