Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Jelentős informatikai fejlesztés a KEKKH-ban
2013. szeptember 05.
A közigazgatás hatékonyságának növelése, az e-közigazgatási szolgáltatások minőségének javítása, az ügyfelek és a tisztviselők munkájának megkönnyítése, hatékonyabbá tétele fontos feladat a megújuló közigazgatásban. Ezen célok megvalósulását „A KEKKH informatikai infrastruktúrájának fejlesztése” elnevezésű projekt támogatja. A fejlesztés keretében a hardver és szoftver beszerzések költséghatékonyan és fenntartható módon növelik a közigazgatási munka hatékonyságát.
 

A KEKKH az elektronikus nyilvántartásokból nagy tömegű adatszolgáltatást teljesít a közigazgatási szervek, az önkormányzatok, az üzleti szféra és az állampolgárok részére. Jelen fejlesztés célja a KEKKH számítógépes szolgáltató valamint hálózati kapacitásának (számítási kapacitás, tárhely, sávszélesség) fejlesztése, a szükséges szoftver eszközök és kapcsolódó szolgáltatások biztosítása. A fejlesztés támogatja a Hivatalt a hatékonyabb és megbízhatóbb működésben, részben biztosítja az erőforrásokat a többlet feladatai számára. Így a KEKKH standardizált, magas biztonsági szinttel rendelkező, korszerű informatikai kiszolgálást tesz lehetővé a funkcionális, és szakfeladatok ellátásához. Az ügykezelői ráfordítás is csökken, hiszen a KEKKH informatikai infrastruktúrafejlesztés gyorsabb munkavégzést tesz lehetővé. Az új fejlesztés hozzájárul az on-line hatósági ügyintézést nyújtó szervek és az on-line intézhető ügyek számának növekedéséhez is.

A magasabb szintű szolgáltatásnyújtás mellett a hivatal a feladatait professzionálisabb módon, nagyobb üzembiztonsággal látja majd el, a jövőben felmerülő igényeket pedig gyorsabban és hatékonyabban elégíti ki.

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Új Széchenyi Terv keretében valósul meg (100%-os uniós finanszírozással), melynek támogatási keretösszege 1.000.000.000 Ft. A projekt az előzetes tervek szerint 2014. év végén zárul le.