Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Nagy érdeklődés a KEK KH Felhasználói Fórumán
2013. november 18.
"A Hivatal életében bekövetkezett szemléletváltás akkor hatásos, ha nem öncélú, hanem a társadalom érdekei felől igény mutatkozik rá." Mondta Vetési Iván a KEKKH elnöke a 3. Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatal Felhasználói Fórumán.
 

A plenáris ülés céljai között szerepelt a szorosabb együttműködés kialakítása azokkal a szervezetekkel és piaci szereplőkkel, amelyek tevékenységéhez a KEKKH, mint szolgáltató központ, támogatást biztosít. A hatósági, közszolgáltatási valamint az informatikai szakterületek éves számadása során összefoglaló képet kaphattak a résztvevők a Hivatal fejlesztéseiről és az idei év során elért eredményeiről valamint a jövőbeni terveiről. Mottóként megfogalmazódott, hogy a KEKKH fő feladatának továbbra is a hatékony, az egyszerű és a gyors ügyintézés megvalósítását tartja.

A plenáris ülés a KEKKH kiemelt partnerei, társintézményei és a felügyeletet ellátó szervek, összesen 63 szervezet 92 vezetőinek, munkatársainak részvételével zajlott.