Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Elindult a kormányzati hitelesítés szolgáltatás
2013. november 22.
A papír alapú világban megszokott, kézi aláírás most már helyettesíthető olyan digitális kézjeggyel, amely hasonló funkciót tölt be az elektronikus világban. A kormányzati hitelesítés szolgáltatás keretében az elektronikus aláíráshoz szükséges tanúsítványokat, azonosítási és titkosítási célú tanúsítványokat bocsát ki a NISZ Zrt. A minősített időbélyegzés szolgáltatás keretében pedig hiteles időpontot, időbélyeget rendel az elektronikus üzenethez.
 

A kormányzati hitelesítés szolgáltatás (Gov CA) a Teljes körű ügyfél-azonosítás projekt egyik elemeként jött létre, melyet konzorciumban a KEKKH vezetésével, a NISZ Zrt. és az Idomsoft Zrt. valósít meg. A közigazgatás hatékonyságának növelése alapvető cél, e cél elérését szolgálja az e-ügyintézés arányának növelése -hangsúlyozta Vetési Iván, a KEKKH elnöke a projekt sajtótájékoztatóján. Hozzátette: nagy eredményeket hozhat, ha az államigazgatáson belül is elterjedjenek az elektronikus ügyintézést támogató digitális technológiák.