Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Nemzetközi adatcsere – Magyarország adott otthont az EReg ülésnek
2014. február 05.
EReg munkacsoport ülést rendezett a KEKKH, melynek témája a nemzetközi adatcsere volt.
 

Az ülésen az EReg Szervezetétől (Európai Gépjármű- és Vezetői Engedély Nyilvántartó Hatóságok Szervezete), az EUCARIS-tól (Európai Gépjármű és Vezetői Engedély Információs Rendszer), az Európai Bizottságtól, továbbá 13 európai országból összesen 32 képviselő vett részt. Az EReg 1998-ban alakult, első ülését Stockholmban tartotta. A szervezet célja, hogy fórumot biztosítson a résztvevők számára a vezetői engedély- és járműnyilvántartással kapcsolatos tapasztalatok, a legjobb gyakorlat megosztására, problémák felvetésére és közös megoldás keresésére. Az EReg ezt a tevékenységét témakörönként szervezett munkacsoportokban végzi a tagállamok szervezetei képviselőinek aktív közreműködésével. A munkacsoportok által végzett munka útmutatóként szolgál az uniós jogi aktusok pontosabb végrehajtása során.