Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Anyakönyv-elektronikusan
2014. március 20.
Szakmai napot tartott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az anyakönyvvezetők részére. Az anyakönyvi nyilvántartás 2014. július elsejétől jelentősen megváltozik, hiszen az eddig kézzel írt anyakönyvvezetés helyett modern, elektronikus formában történik majd az anyakönyvezés. Az eseményre az ország minden területéről közel száz anyakönyvi felügyelő és anyakönyvvezető érkezett, akik a törvényi változások bemutatása után a bevezetésre kerülő rendszerrel ismerkedtek meg.
 
Az „Elektronikus anyakönyvi nyilvántartás megvalósítása” elnevezésű projektet a KEKKH kelti életre európai uniós források felhasználásával.