Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ügyfélkapu regisztráció - már a Postán is
2014. március 25.
Sikeresen zárult a Posta Agora projekt mintegy
40 postán, ahol 2014. április 1-jétől már ügyfélkaput is regisztrálhatunk.
A KEKKH, mint az ügyfélkapu regisztrációs adatbázis adatkezelőjeként kijelölt szervezet, az elmúlt hónapokban sikeresen hajtotta végre a számára kijelölt feladatokat. Ilyen volt többek között 110 postai ügyintéző részére az ügyfélkapu regisztrációval, illetve az ügyfélkapu regisztrációt támogató alkalmazás használatával kapcsolatos elméleti és gyakorlati ismeretek átadása. Később az informatikai szakterület kialakította a hálózati kapcsolatot az éles UKAPU környezet Posta részéről történő elérése céljából, így megkezdődhetett az oktatáson részt vevő postai ügyintézők on-the-job oktatása is.
Az ügyfélkapu regisztrációt támogató alkalmazás használatával kapcsolatos szakmai segítséget Hivatalunk Közszolgáltatásokat Támogató Osztálya nyújt a Posta részére, a technikai hibák kezelése pedig az Informatikai HelpDesk Osztály közreműködésével történik.