Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ügyfélfogadási rend az okmányirodákban április 4-7 időszakra
2014. április 03.

Április 5-én (szombaton) kizárólag a már elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély) átvételére, valamint az ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására és a lakcímigazolvány változatlan adattartalommal történő pótlásának intézésére lesz lehetőségük (megrongálódás, megsemmisülés vagy elvesztés esetén) az állampolgároknak az okmányirodákban. Április 6-án (vasárnap) az országgyűlési választás napján a Központi Okmányiroda (Budapest, 1133  Visegrádi u. 110.) kivételével az okmányirodák országosan zárva tartanak.