Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Foglaljon időpontot! – Változás a KEKKH ügyfélkiszolgálásában
2014. június 13.
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.
 

A személyi okmányok esetében időpontot a www.magyarorszag.hu oldalon, a 1818-as telefonszámon, e-mailen az idopontfoglalas@kekkh.gov.hu címen, vagy személyesen az ügyfélszolgálaton lehet foglalni, gépjármű ügyintézés esetében, a 06 (1) 412-64-45-ös telefonszámon, e-mailen az idopontfoglalas@kekkh.gov.hu címen vagy szintén személyesen az ügyfélszolgálaton.

A sorszámhúzáshoz szükséges az időpont- foglalási rendszer által adott visszaigazolásban szereplő azonosító, ezért a zökkenőmentes ügyfél-kiszolgálás érdekében az ügyfelek a visszaigazolást (vagy a telefonon kapott azonosítót) feltétlenül vigyék magukkal. Az adott időpont előtt és után 15 perccel áll módunkban a sorszámot kiadni. Az adott időpont után több mint negyed órával érkező ügyfeleket sajnos nem tudjuk fogadni. Fontos tudni, hogy egy időpont alapján egy kérelmet áll módunkban rögzíteni, aki több okmányt szeretne egyidejűleg intézni, ennek megfelelően szükséges több időpontot foglalni. Gépjármű ügyintézésnél egy ügyfél maximum két ügyet intézhet naponta, mindkét ügyintézéshez külön sorszám szükséges. A személyi okmányok ügyintézése esetén az időpontfoglalástól függetlenül, továbbra is sorszám alapján fogadjuk az alábbi ügyek intézésére érkező ügyfeleinket:

  • 24 órás útlevél, útlevélkérelem utólagos sürgetése
  • Vezetői engedély honosítása
  • NEK adatlap igénylése
  • Adatszolgáltatás
  • Hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • Személyi okmány információ, reklamáció
  • Visszarendelt ügyfél
  • Kész okmány kiadása
Gépjármű ügyintézés esetén az időpontfoglalástól függetlenül, továbbra is sorszám alapján fogadjuk az alábbi ügyek intézésére érkező ügyfeleinket:
  • OT rendszám kiváltásával kapcsolatos ügyintézés
  • SP rendszám kiváltásával kapcsolatos ügyintézés
  • Sárga rendszámmal kapcsolatos ügyintézés (a külön jogszabályban meghatározott közúti közlekedési szolgáltatást végző járműre a szabványtól eltérő alapszínű (sárga) rendszámtáblával kapcsolatos ügyintézés)
  • P rendszám igénylés
  • Z rendszám igénylés
Bízunk benne, hogy a bevezetésre kerülő korszerű ügyfélkiszolgálással tervezhetőbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá tehető az ügyintézés mindenki számára a jövőben. Ügyfélszolgálatunkon munkatársaink továbbra is magas szakmai színvonalon állnak ügyfeleink rendelkezésre. Amennyiben bármilyen további közigazgatási ügyintézéssel kapcsolatos kérdése merül fel, vagy ügyintézése előtt tájékozódni kíván, hívja a 1818-as telefonszámon a Kormányzati Ügyfélvonalat.