Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Sikeresen zárult „A KEKKH informatikai infrastruktúrájának fejlesztése” elnevezésű projekt
2014. december 18.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tevékenysége során nagy tömegű adatszolgáltatást teljesít az elektronikus nyilvántartásokból a közigazgatási szervek, az önkormányzatok, az üzleti szféra és az állampolgárok részére. Korábban a Hivatal célul tűzte ki a számítógépes szolgáltató-, valamint hálózati kapacitásának (számítási kapacitás, tárhely, sávszélesség) fejlesztését, valamint a szükséges szoftver eszközök és kapcsolódó szolgáltatások biztosítását. A korszerű üzemeltetési környezet kialakítását követően, a szervereket és hálózati eszközöket üzemeltető munkatársak munkavégzése hatékonyabbá és gyorsabbá vált, ezzel is biztosítva a magas biztonsági szintű szolgáltatásnyújtást.
 
A megújuló közigazgatás kiemelt feladata többek között a működési hatékonyság növelése, a szolgáltatások minőségének javítása, amely törekvés megvalósulását „A KEKKH informatikai infrastruktúrájának fejlesztése” elnevezésű kiemelt európai uniós finanszírozású projekt is támogatja. Ennek köszönhetően megtörténtek azok a központi IT infrastruktúra beruházások, amelyek eredményeként a Hivatal által megkezdődött egy biztonságos, redundáns Kormányhivatali Szolgáltató Központ kiépítése, amelynek célja a kormányhivatali heterogén informatikai szolgáltatások korszerűsítése és egységesítése. A fejlesztés fontos eleme, hogy a Hivatal a kormányhivatalok központi szolgáltatásainak kialakítása céljából egy telephely-redundáns (Balázs Béla utcai és Róna utcai szervertermek) szolgáltató központot alakított ki, amelynek mindkét ága 10 Gb/s-os Nemzeti Távközlési Gerinchálózati szolgáltatáson keresztül kapcsolódik a területi közigazgatást kiszolgáló körgyűrűkre, míg a telephelyek közötti kapcsolatot egy szintén 10 Gb/s CWDM megoldás biztosítja. Az új hálózati eszközök által nagyobb sávszélességű hálózati kapcsolattal rendelkezik a KEKKH, így a magas szintű szolgáltatásnyújtás mellett nemcsak arra válik képessé, hogy a feladatait nagyobb üzembiztonsággal lássa el, hanem arra is, hogy a többleterőforrások erejéig a jövőben felmerülő igényeket gyorsan és hatékonyan elégítse ki. A KEKKH a projekt eredményeként standardizált, magas biztonsági szinttel rendelkező, korszerű informatikai kiszolgálást tesz lehetővé a funkcionális és szakfeladatok ellátásához, valamint az ügykezelői ráfordítás is csökkent az informatikai infrastruktúrafejlesztése során. Mindez szerver eszközök beszerzése révén valósult meg, amelynek segítségével a Hivatal vállalja egyes általa üzemeltett rendszerek migrációját az új infrastruktúrára, így azok a jövőben nagyobb megbízhatóság mellett lesznek elérhetőek. A fejlesztés továbbá hozzájárul az on-line hatósági ügyintézést nyújtó szervek és az on-line intézhető ügyek számának növekedéséhez is. A projekt az Európai Unió támogatásával valósul meg (100%-os uniós finanszírozással), melynek támogatási keretösszege 1.000.000.000 Ft. A projekt 2014. év végén zárul.