Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Változik a hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán
2014. december 30.
A hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmekkel kapcsolatos jogszabályváltozásoknak megfelelően 2015. január elsejétől Ügyfélszolgálatunkon (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) a hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmeket kizárólag a kérelmező terjesztheti elő, és a bizonyítvány (vagy hosszabbító végzés) átvételére is csak a kérelmező jogosult. A meghatalmazás lehetősége megszűnik. Kérelmét az ügyfél személyesen, szóban terjeszti elő, a kérelmet ez alapján az ügyfélszolgálat ügyintézője készíti el.
A postán beszerezhető papír alapú kérelem űrlap (kérőlap) ennek megfelelően 2015. január 1. napjától kizárólag postai úton terjeszthető elő, azt Ügyfélszolgálatunkon nem áll módunkban elfogadni.
A bankkártyás fizetés lehetőségének megteremtése ebben az ügycsoportban folyamatban van.