Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Karbantartás
2015. május 20.
A KEKKH egyes elektronikus szolgáltatásaiban 2015.05.23-án (szombat) 21:00 óra és 2015.05.24-én (vasárnap) 05:00 között technikai átállás miatt fennakadás várható. Ebben az időszakban a 185-ös telefonszámon működő Egyszerűsített foglalkoztatás bejelentő vonalon dolgozó ügyintézőink kizárólag általános információt, tájékoztatást tudnak adni. Az informatikai karbantartás ideje alatt, munkatársaink nem tudnak bejelentéseket felvenni és módosítani sem.
 
A karbantartás idejére azt ajánljuk, hogy vegyék igénybe az EFO bejelentő mobilalkalmazást. Az alkalmazás használatához Ügyfélkapu belépés szükséges. Amennyiben a mobilapplikációval kapcsolatban további részletekre kíváncsi, akkor kérjük, hogy látogassa meg a NISZ EFO honlapját:www.nisz.hu/efo2015. Egyszerűsített foglalkoztatás elektronikus úton is bejelenthető ügyfélkapun keresztül a NAV honlapjáról letölthető 15T1042E jelű nyomtatvány segítségével!